mandag 28. februar 2011

Mandag.. og tid for å skryte litt.. :)

Mandager liker vi ikke.. starten på uka-lenge til helg-spenst klokka seks(umulig å snike seg unna)..
Det beste med mandagen er ULLARED på tv i kveld.


Tenkte jeg egnetlig jeg skulle legge ut litt bilder i dag..

Gammelt vaskebrett, har ligget i en gammel låve på fuglevik,den skulle rives og alt inni låven skulle kastes. Den gjør seg mye bedre på mitt vaskerom enn på fyllinga.
Furukrakken som mamma og pappa hadde i gangen før har fått en makeover. Utrolig hva litt hvit maling kan gjøre. Puta har jeg sydd selv. Stoff fra IKEA og bildet er fra panduro og blondene fra Mormors kjeller.
Måtte ha med bilder av lysene jeg har laget selv, super fornøyd med de(fått litt dilla på å lage sånne)     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...