onsdag 16. mars 2011

Som jeg lovet skulle jeg rydde vaskerommet, og det har jeg gjort :) Endelig :)
 Vi pusset opp vaskerommet i 2008, vi fikk god hjelp, kanskje litt for god hjelp, siden VI reiste på ferie mens foreldre og besteforeldre var igjen og pusset opp :) Er vi bortskjemte? JA.. men vi er kjempe glade for hjelpen,og vaskerommet ble kjempe bra:)
Vaskerommet er vell egentlig et vaskerom/gjeste do/stellerom..
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, Gardina der inne har jeg sydd selv, med stoff fra IKEA. Vi har selv satt inn vinduet(det var rom uten vindu før)

Bildet på veggen er fra en butikk i Moss som heter Frøken Fryd. De har masse fint, beste med bildet er at det kun kostet 79 kroner :) det er det hvert:)
Disse søte krukkene fant jeg i en butikk i Horten.
Kjempe mye fint der, men kommer ikke på navnet
på butikken.
Kommer plutselig tilbake :)
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...