onsdag 25. mai 2011

Enderlig fikk jeg det til å funke..

Har hatt litt problemer med bloggen min de siste dagene, MEN endelig funker den igjen:) Savner å blogge når jeg ikke er her inne:)
På søndagen var vi på bondegården i råde igjen, det var overskyet og kom noen dråper regn..


Jeg hadde egentlig tenkt til å lage et hage innlegg, men siden det har vært så dårlig vær så har det ikke blitt noen bilder ute og hagen ser ikke ut...
Vil ha pent vær!!
Men jeg har fått tatt noen bilde av den nye rips busken min og stikkelsbær busken..Det er kommet så mye blomster på den at jeg håper på full pott i år, blir vell ikke noe syltetøy.. Det er kun til kos:)


Imorgen skal vi til Kristiansand dyrepark og jeg tror jeg gleder meg mere enn unga:) Jeg har ikke vært der på 20 år(huff nå følte jeg meg gammel)
Så i morgen blir det STORT innlegg fra Kristiansand, sabeltann og dyreparken:)

Kommer plutselig tilbake..

2 kommentarer:

  1. så fine bærbusker du har Linda. Tenker gutta koste seg på bondegården. Venter spent på fortsettelsen av historien og da fra dyreparken og kaptein sabeltann.

    SvarSlett
  2. Så morro, husker bestemoren min hadde sånne busker jeg dreiv å plukka av som barn :) Tviler ikke at unga koser seg på bondegård, så de kommer vel til å dåne i Dyrehagen i Kristiansand, for der er det mye dyr der. Var der sist i 2004, så det er bare 7 år siden jeg var der, hehe :P Du får legge ut noen hagebilder når det blir bedre vær.. om det er noen trøst så er det bare drittvær her og!!! Hils alle, og gi go'gutta en stor klem fra tante M og Onkel L

    Klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...