onsdag 18. mai 2011

Gårsdagen i rødt, hvitt og blått:)

Her kommer noen bilder fra gårsdagens feiring..
Jeg måtte jobbe, så det var samboeren som måtte ta seg av de to små i barnehagetoget, han gjorde en kjempe bra jobb.. Gutta var strålende fornøyd etter mange is og eldstegutten fikk Spidermann ballong(Dagen reddet)..
På ettermiddagen var vi hos min onkel og spiste mat, de hadde besøk fra Portogal.. Så det gikk for det meste i norsk-engelsk( og litt google hjelp når vi ikke skjønte hverandre helt, koselig var det)
Vi fikk besøk av de svarte skyene tilslutt.. Men da er det greit å være innendørs:)Bildene er tatt på¨framnes i moss, utsikten er helt fantastisk:)
Leieboeren til besteforeldra mine fra portogal hadde laget kake(oppskriften var på norsk,så vi var veldig spente)
Kaka smakte helt fantastisk:) Men bjørnebær og kanel:)

Plutselig tilbake

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder du har lagt ut! Godt å høre at du fikk kost deg litt og at det ikke bare ble jobbing på deg :)
    Den kaka så helt herlig ut!! Var pynten spiselig??

    Klem fra meg og gubben :)

    SvarSlett
  2. Så flott utsikt det var. Skulle gjerne hatt det jeg også men det er ikke så mange muligheter her inne. Kaka var jo helt superflott. Smakte den like godt ?.
    Ja det virket som alle gutta hadde det godt og var veldig fornøyde. Klem

    SvarSlett
  3. Pynten kunne vi ikke spise, kaka var kjempe god. Det var
    Med bjørnebær og kanel smak og med krem. Ho hadde lest oppskriften på norsk , ho prøver å lære seg norsk. Ho har blitt veldig flink.

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Så hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg!
    Er så gøy å oppdage nye blogger også! For en fantastisk flott kake du viser her, tror det må være den fineste 17.mai-kaka jeg har sett!!
    Ha en fin dag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...