mandag 20. juni 2011

Er så fornøyd med mitt nye funn:)

I går kveld sendte jeg samboeren og naboen på tokt:) Jeg har lenge sett meg ut denne, den lå bak en lager bygning like ved oss..
Og da fant jeg ut: finneren er vinneren:)

Dette blir det nye stuebordet mitt:)
Det skal pusses litt på og få et malingsstrøk med den nye fargen "drivved"
Kommer tilbake med mere bilder etterhvert når jeg får bordet på plass:)
Idag er lillegutten min 1år:) Det har vært bursdags feiring her i dag, med hjemmelaget spiderman kake og krone.

Men dere får ha en fiiin mandagskveld..
Kommer plutselig tilbake:)

7 kommentarer:

  1. Gledermeg til flere bilder...men blir den ikke for høy som stuebord?
    Klem charlotte

    SvarSlett
  2. Jo den er egentlig det.. men samboeren min har tenkt ut en løsning for å få kuttet den litt, så han skal få kose seg med det:)
    Vist ikke så er det store muligheter for at det blir hjørnebord:)
    Inn i huset skal det uansett:)
    Linda

    SvarSlett
  3. Spennende å se hva det blir til med bordet. Flott bilde av bursdagsbarnet. Gratulerer.

    SvarSlett
  4. Så morro med et skikkelig rustikt bord! Spent på hva samboeren din finner på nå ja ;)

    Lille go'klumpen er like herlig som alltid, kjempesøt med krone på :) Dere kunne godt ha sendt litt kake inn til Oslo syns jeg, hihi :D

    Klæm :D

    SvarSlett
  5. Jeg er kjent for å være handy:-)

    SvarSlett
  6. Alltid koselig å oppdage nye blogger ja:)
    Kjekt at du følger meg.
    Stuebordet ditt blir RÅTT:) Jeg har også tenkt tanken, men vi endte opp med pallebord i stedet. Kjekt med bord som du kan sette ditt eget preg på!
    Lykke til!!

    SvarSlett
  7. Hei på deg :)
    Koselig at du vil være med på min giveaway :)
    Gratulerer så mye med vel overstått dag til gutten din :)
    Bordet blir sikkert kjempefint :)

    Ha en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...