torsdag 2. juni 2011

Kjøkkenet mitt..

Samboeren har skrudd:) Jeg har lenge ønsket meg en slagbenk på kjøkkenet, men trodde jeg hadde litt for lite kjøkken for det.. Men det hadde jeg ikke, Denne kjøkkenbenken/slagbenken er ikke gammel og slitt men passet helt perfekt:)
Samboeren gjorde en god jobb med skrutrekkeren mens jeg leste bruksannvisningen og var skruesjef:)
TEAM GULBRANDSEN(håper ihvertfall vi blir det):)
Putene kjøpte jeg på HM for en tid tilbake, De er jo så mye billigere enn lignende puter i andre butikker( kun 99kroner)
hadde dem i sofaen før, men der ble dem bare sitti på eller kasta på gulvet, så da passet dem mye bedre på benken..
Skal prøve å få sydd meg en skumgummi madrass til å ha på benken, må bare finne ut hvor jeg får kjøpt skumgummi henn..
Men nå er det til for å rydde litt her, barna sover godt i senga si, etter en laaang dag med fri fra barnehagen, grilling og vannballongkrig(samboeren syntes det var mest moro med vannballonger, og startet krig med naboen..hehe..)

Her kommer et bildet av noen finer sommerblomster:)
Kommer plutselig tilbake

4 kommentarer:

  1. Det ble kjempebra!!! Så koselig med benk på kjøkkenet!! Putene var også kjempefine! Dere blir nok team Gulbrandsen!! Det skal i såfall vi andre sørge for (om jeg skjønte deg riktig, hehe)!!

    Klem :D

    SvarSlett
  2. Det ble veldig hyggelig på kjøkkenet hos dere Dere var flinke sammen. Putene passet også godt der på benken. Ha en veldig god helg. Hils

    SvarSlett
  3. Så fint det ble på kjøkkenet ditt.
    Synes slike benker skaper så fin stemning i rommet.
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du vil delta på min give away :)

    Slagbenk på kjøkkenet er et "must"! Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde hatt plass til min.. Den skaper så koselig landlig stemning :)
    Det sies at jenter er best på bruksanvisning, så jeg tror dere hadde bra arbeidsfordeling da dere skulle montere benken ;) Teamwork er tingen!
    Ha en fin kveld.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...