onsdag 8. juni 2011

Sommer, sol og hagen til mamma:)

I helgen har det vært kjempe deilig vær.
Lørdagen var vi på hytta i larkollen,spiste makrell middag og vaffler og ungene lekte og koset seg masse med vannslangen:)Og vi fisket krabber på brygga, det var egentlig mere moro for de voksne enn for barna:)
Søndagen var det igjen knall vær og vi tok en tur til mamma, Vi grillet og klarte og få i oss litt is til dessert:)
Vi gikk oss en tur os plukket blomster. Det ble en goood bukett med flotte sommerblomster:)

Siden det er utfordring hos NIB om dagen i uterom, passet det fint å legge ut noen bilder som jeg tok i hagen hos mamma i helgen..
Framsiden av huset:

Baksiden av huset:
Nå skal jeg nye resten av kvelden i sofaen..
Vi har vært på sommerfest i barnehagen i dag, spist deilig mat og kaker som ble laget.. Og Kjøpt lodd, Vi var sååå heldige å vant en stormberg jakke til eldstegutten:)

Kommer plutselig tilbake

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vinner loddet!! Blomstene var kjempefine! Aldri vært hos mamman din, men det ser jo kjempefint ut på bildene!! Vi sees på lørdag :)

    Klem :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vinnerelykken og ny jakke. Masse fin pynt på uteplassen til mamma. Ha en flott onsdag natt.Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så koselig at du fant veien til meg. :)
    Velkommen til meg, legger meg til hos deg.
    Koselig med nye bloggvenner. :)
    Fine bilder du viser.
    Jammen var du heldig som vant jakke,
    gratulerer. :)
    Ønsker deg en fin dag videre. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...