tirsdag 12. juli 2011

endelig er bordet ferdig:)

Endelig er bordet ferdig og samboeren har gjort en kjempe jobb:) Vi måtte finne en måte å få bordet lavere, siden det egentlig var litt for høyt..
Han fikk lånt verktøy på jobben og skrudd det fram verandre og kuttet av 10 cm.. Så nå passer det perfekt:) I love it!
Her kommer bildene( fikk sniki inn et bilde av den nye tven vår, med allsang på grensen på)

Har vært en liten runde ellers i huset... Bildene kom opp for en stund siden meg teksten "HOME" under, sjablong kjøpt på panduro og maling er grå..

Igangen er det også kommet opp en hylle, igjen takket være min snille samboer:) Hylla har både mamma og mormor hatt på veggen, men et nytt malingstrøk hjalp.. Trerammene er kjøpt på "hannes" i Moss og det vakre skiltet under fant jeg på Herføll byggmakker faktisk, og det passet perfekt:)

For noen dager siden fikk jeg pakken min fra boligfryd, Super lekker wallstickers som jeg skal ha på bjelken i taket,den fikk jeg satt opp i går,sammen med min snille samboer og altmulig mannen frode,så bilder kommer..

Ikveld er det allsang på grensen, GLEDER MEG masse til det, skal selvfølgelig dele bilder med mere derfra:)

Kommer plutselig tilbake...
Linda

1 kommentar:

  1. såå stilig bord!! Skulle gjerne likt å dra en sånn inn i heimen, men tviler på om mannen er så begeistret :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...