søndag 24. juli 2011

Tallerken hylle og Finn.no shopping:)

God søndag til alle sammen.. Nyhetene har stått og gått her helt siden fredagen...
Fortsatt vanskelig å forstå alt sammen..

Men over til noe mye hyggeligere..
Kjøkkenet mitt har fått en forandring, Var på ikea for noen uker siden og da ble det ny tallerken hylle der inne, men jeg hadde ingen planer om å ha asjetter i den:)

Disse kjøpte jeg på ikea sammen med hylla, i dem skal jeg ha, sukker og te..
Båndene som er rundt, fikk samboeren min på en pakke han fikk i bursdagsgave:) og snille han tenkte på meg med engang:)
Disse utrolige fine sølvfatene er egentlig til å ha under glass og kopper, mormor kjøpte dem på en brukt butikk for 2kr stykke:) Og jeg var så heldig å fikk to til å ha i hylla:)

Jeg er ofte inne på finn og titter etter forskjellig ting, det er jo sååå genialt opplegg, i går kom jeg over to trekasser som noen skulle selge i område, DEM MÅTTE JEG HA!!
Sendte melding og jeg var heldig vinner og kunne hente dem i dag:)

Jeg skal bytte dem ut med dem andre kassene jeg har inne, siden dem skal ut og brukes til å ha blomster i:)Så da skal jeg ha den ene kassen i hjørnet der en gamle står i dag og den andre skal stå foran peisen:)

Alle våre tanker går til ofrene og pårørende i terroraksjonen Oslo og på Utøya.

Kommer plutselig tilbake:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...