onsdag 10. august 2011

regn regn regn...

Skikkelig høstvær ute i dag, teller ned dagene til skolestart..
Jeg skal begynne på Førskolelærer utdanningen i Halden:) Gleder meg veldig til å komme igang..:)
Jeg fant ut at jeg ikke har fått vist dere dem lekre lekre wallstickeren jeg har fått hengt opp i taket:)
Jeg var en liten tur på Bohus forje dagen også, sammen med begge barna faktisk
, det fikk greit så lenge de fikk passe på varene i vogna:)
Kjøpte meg et stort fat til å ha på spisebordet:) Men jeg må nok finne meg en duk eller noe å legge under, Hvitt bord= riper fort:)
Den søte lille grisen på fatet fikk jeg av mamma:)
Denne lille te-lys holderen fant jeg i en butikk på Lillehammer:)
Bilde jeg laget for en stund siden måtte også komme inn hit, min to vakre gutter:)
Får vell gå tilbake å gjøre noe fornuftig på jobben:)
Kommer pluselig tilbake:)
Liiinda:)




2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått tak i deg da :-) Jeg pleier å sette sånne som man bruker under stolbein o.l under slike fat jeg, for da riper de ikke opp bordet :-D

    Ha en fin lørdag - klem Siv

    SvarSlett
  2. Så stilig det var med tekst på takbjelken!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...