fredag 2. september 2011

Bok og bladhyller..

Nå har det vært fullstendig tørke her inne en stund, og jeg har allerede fått et par klager..he he.. så nå får jeg gjøre noe med det..
Kassene jeg kjøpte på finn.no har jeg endelig fått gjort noe med, så dem har blitt blad og bok hyller på veggen i stua.
Bedre bilder kommer, men men måtte ha noe å legge ut:)
Interiørbladene mine har fått plass i den ene kassen, sammen med HOME planken min, den fant vi i sommer på Larkollen.
Siden interiørbladene mine har fått ny plass, måtte jeg finne noe nytt til tallerken hylla på kjøkkenet..
Og i sommer var vi en tur på hytta i larkollen, og gikk en tur på loftet for å finne noen spennende, og der fant jeg noen fine tallerkner...

Dere får ha en fortsatt fin kveld, jeg holder fortsatt på med teppet mitt vist noen lurer, skal prøve å få lagt det ut på gulvet i kveld,så dere kan se hvor langt jeg har kommet..
Kommer plutselig tilbake:)
Linda

2 kommentarer:

  1. Kjempefine kasser! Jeg har også kjøpt meg noen gamle trekasser på loppis i sommer, de er tenkt til blader de og ja ;) Men jeg skal ha dem stående rett på parketten, og med rustne spiker under etc så må jeg gjøre noe med dem før jeg tar dem i bruk. Mulig jeg setter hjul på dem. Vi får se!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempefint ser det ut som, blir morro når jeg får sett det med egne øyne :) Nå har jeg lært meg å lage bestemorruter oxo, så holder på med 2 tepper simultant... sinnsykt mye jobb må jeg si :S

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...