onsdag 27. juni 2012

Fynd og blomster:)

Nye Fynd inne og blomster ute:)
Lenge siden jeg har vært innom her nå, Lover å bli flinkere til det.. Nå som jeg har SOMMERFERIE!!! Det er fordelen å gå på skolen:) Første året er unnagjort, bare 2 igjen:)
Min "nye" gamle skrivemaskin er på plass på bordet.. Bordet malte jeg hvitt tidligere i vår.. Mangler bare en knott på skuffen:)


Var i Sverige i dag og da var det lampen i gangen som fikk en makeover:) Dette søte trekket kan trekkes uten på en vanlig skjerm:)

Forrige dagen var jeg og mannen på Dyre gartneri, de har så utrolig mye fint der og flottet blomster:) Så da ble det litt mere pynting ute.. SÅ mye koseligere å sitte ute når det ser pent ut:) 
Hylla på veggen er en gammel planke vi fant på hytta:) Det kvist hjertet er det mamma som har laget til meg, har hatt det en stund inne, men det passet enda bedre ute:)




Nyt kvelden videre, så kommer jeg plutselig tilbake med mere spennende:)
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...