søndag 19. august 2012

Grebbestad og shopping:)

Hatt en kjempe flott tur til Grebbestad, veldig spontan tur, tok med meg ungene på tur mens mannen måtte være hjemme og jobbe:)
Heldige med været var vi også:)
Ble ikke store shoppingen der nede.. mest til dem små:)
Et lite velkommen skilt ble det:) Skal skrive på navnene våres på hjertene:)

 Blomstene mine lever så midt enda de også:) Ikke lenge før jeg kan plante ned høst blomtene nå:) Mye koseligere ute nå som høsten kommer:) Telys og peiskos:)
Ha en fortsatt fin søndag:) blir tv kos resten av kvelden her:) I morgen er det skolestart for meg:) Andre året, gleder meg veldig:)
Kommer plutselig tilbake:) Linda

3 kommentarer:

  1. Flott velkommenskilt. Koselig med spontanturer avogtil. Lykke til videre på skolen.Klem til barna

    SvarSlett
  2. Bruker du begge bloggene dine

    SvarSlett
  3. jeg bruker bare denne.. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...