mandag 27. august 2012

Høsten er rundt hjørne...

Høsten nærmer seg virker det som.... noe jeg syntes er veldig deilig( jeg har skjønt at jeg er den eneste). Høsten er kose måneden..
- Fyr i peisen
- Te-lys
- Baaaare kos:)

Når det først har vært litt høst vær i dag, så er det fin bake dag.. Har bakt cookies, isteden for å bake mange små cookies, så laget jeg store isteden.. Sånne som man får på Starbucks:)


Dere får ha en knall fin høstkveld:) Jeg skal kose meg med kafde og en kake:)
Kommer plutselig tilbake:)
linda

1 kommentar:

  1. Ja det er ikke lenge igjen til høsten kommer. Jeg håper allikevel at vi får en laaaaang sensommer. Liker høsten veldig godt men den kan vente litt. De kakene dine ser deilige ut. Har du noen kabofattige også? Ha en god helg. Klem til de små

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...