mandag 1. oktober 2012

Kroken er nesten ferdig:)

Det er deilig å være ute nå i høst været, kjenner at det er kaldt i kinnene og bladene er i alle farger.
Kroken min inne begynner å bli ferdig, det var bare denne knotten da, som jeg aldri får surret meg til å borre hull i, slik at jeg får inn knotten:)
Ting tar tid:)

Stolen tilhører egentlig spisestue bordet, men den passet bedre der. Stolen som egentlig skal stå ved bordet, må trekkes om først.. Bordet er kun til pynt, det skal ikke sitte noen der å skriver:)



Ble bare et kjapt innlegg i dag:)
Men kos dere videre med te-lys inn og te/ kaffe i koppen:)
Kommer plutselig tilbake:)

1 kommentar:

  1. Flott krok du har fått . Spesiellt likte jeg den skrivemaskinen din. Kod deg i sofakroken du også når du har tid mellom slagene.Klem til de små

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...