mandag 25. mars 2013

God påske alle sammen:)

God Påske alle sammen!:)
Jeg har påskeferie:) Det er fordelen med å gå på skolen. Vi reiser på fjellet på på onsdagen, så her i heimen er det ikke så mye påske pynt enda..
Men jeg har fått opp den fineste påskepynten av dem alle:) Nemlig fra de to små..



Jeg skal ut på jakt i dag etter bjørkkvister, det er knall vær ute i dag og deilig sol. Orker ikke sitte inne i heledag og skrive oppgave:) Jeg er heldig og bor i nærheten av en liten bjørkeskog, så jeg skal nok klare og finne.



2 kommentarer:

  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  2. Interessant nettside du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om oppussing Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...